Kledingsponsoring

Mixed Hockeyclub Barneveld verwelkomt graag nieuwe kledingsponsors. Bij kledingsponsoring is er sprake van het plaatsen van een bedrijfslogo op wedstrijdkleding of op andere items, zoals trainingspakken, jacks, sporttassen etc.

Voor bedrijven is kledingsponsoring een mooie gelegenheid om in zich in de kijker te spelen. Onze teams reizen immers wat af in de weekenden en ook op onze eigen velden komen vele bezoekers die onze teams in hun gesponsorde tenue zien spelen. Wie wil nu niet hun logo op ons mooie kobaltblauwe shirt terugzien?

Als club willen we graag uniformiteit uitstralen. Een bestelling van gesponsorde wedstrijdkleding loopt altijd via de sponsorcommissie. Wij laten de kleding produceren bij onze sponsor Rijnders Sport.

Pakketten

•  Team (kleding) sponsor: € 750,- (éénmalig)
    • 15 shirts met wit logo voorzijde.
    • Altijd in combinatie met een Gouden Bal of Stick pakket.
  • Trainingspakken etc., alle teams junioren, senioren en veteranen (maatwerk)
  • Arbitrage: Jacks en polo’s (maatwerk)
  • Coaches: Jacks (maatwerk)
  • Trainers: Jacks, trainingspakken (maatwerk)

Wilt u kledingsponsor worden? Neem dan contact op met de sponsorcommissie om de mogelijkheden te bespreken. Wij denken graag met jullie mee.