Club van 50

De Club van 50 van de hockeyvereniging MHC Barneveld is op 1 januari 2006 opgericht. Het doel van de Club is: het bevorderen van de sportieve en andere activiteiten van de vereniging in het algemeen, door te voorzien in duurzame goederen.

Inmiddels kent de club ruim 25 leden en heeft het op de achtergrond een aantal nuttige aankopen voor MHCB bekostigd: een speeltoestel, samen met Heren 2 een prachtig tv-scherm, vlaggenmasten en een nieuwe clubvlag.

Ieder jaar wordt het "potje” van de club van 50 aangevuld met een bijdrage van € 50,- van de leden. We blijven kijken naar mogelijke bestemmingen voor deze donaties. Heeft u als lid van de Club nog ideeën waar we het geld nuttig aan kunnen besteden? Of wilt u ook lid worden, laat het weten op: [email protected]

Leden:

Albert Prins