Contributie Veld - te betalen voor 31 oktober

22-10-2023

Inmiddels hebben een groot aantal leden al keurig hun veld contributie betaald, waarvoor dank.

Graag wijs ik degene die nog niet betaald hebben er op dat de betalingsdeadline 31 oktober a.s. is. Voorkom verhoging van uw nota met administratiekosten per 1 december a.s. en betaal dus alsnog zo snel mogelijk.

Mocht u in de veronderstelling zijn dat u een automatische incasso heeft afgegeven, maar is er nog geen geld van uw rekening afgeschreven, dan verzoek ik u contact met mij op te nemen, want dan staat u in ons systeem dus niet als incasso geregistreerd. Dit kan via [email protected].

Heeft u geen factuur gezien in uw mailbox, dan kunt u die ook zien als u inlogt in "Mijn MHCB” bij het onderdeel facturen. U kunt ook een kopie opvragen bij de ledenadministratie of de penningmeester.

Op onze website kunt u op de pagina "Lid worden– contributies” alle informatie over de betalingsdeadline en vervolgstappen terug lezen. Heeft u nog vragen hierover dan hoor ik die graag .

Bedankt namens MHCB,

Ronald Nieuwenhuizen