Aanleg Fietspad

Nieuws afbeelding 5-10-2023

De aannemer is druk bezig met de aanleg van het fietspad en de planning was dat dit duurde tot en met vrijdag 10 november. Helaas heeft de aannemer laten weten vertraging te hebben opgelopen en dat het nog 2 a 3 weken langer gaat duren.

Het stuk tussen de parkeerplaats en onze club zal dus nog onbegaanbaar zijn en niet gebruikt kunnen worden om op de club te komen.

Gedurende deze weken is ons clubhuis dus alleen bereikbaar via de rechterkant van de Oosterboshal en dan om de velden van ODIK heen.

Er wordt geen bewijzering of id. geregeld door de gemeente, dus let goed om zo op de juiste manier en veilig bij onze club te komen.