Gezocht: Communicatie Coördinator

Nieuws afbeelding 25-8-2023

Binnen onze club hebben we meerdere communicatie kanalen. Naast de website en de digileut, natuurlijk ook nog de diverse Social media kanalen, van zowel de club zelf als van de teams.

Graag willen we hier wat meer lijn in gaan krijgen. Zowel qua frequentie van nieuws als van gebruik van de diverse kanalen. Daarom zoeken we iemand die dit leuk vind om dit regelen.

Je hoeft dus niet zelf allemaal berichten te maken en te delen, maar hebt vooral een bewakende rol. Hierbij denken we aan een duidelijke agenda, wie bericht wanneer wat, enz.

Kan je ons helpen om MHCB meer naar voren te brengen en ons zo meer bekend te maken, dan ben je precies de persoon die we zoeken. Heb je interesse of wil je meer weten, stuur dan een mail naar Ronald Groot via [email protected].