Welkom bij Mixed Hockey Club Barneveld

De Mixed Hockey Club Barneveld is opgericht in 1966 en is sinds 1991 gevestigd aan de wethouder Rebellaan in Barneveld. MHC Barneveld is een familievereniging, menig gezin is met een aantal spelers lid van de club. Het is een club waarbij iedereen zich thuis zal voelen. De club beschikt over een prachtige accommodatie, waaronder drie kunstgrasvelden en een nieuw clubhuis.

Hockey is onze passie

Om te trainen, voor de gezelligheid, het samenzijn of om fanatiek een wedstrijd te spelen. Of we nu goed of minder goed kunnen hockeyen, we komen allemaal om ons in te spannen en te genieten van het hockeyspel.

Welke mogelijkheden bieden we?

- Jongste jeugd – hockey (van 6 tot 10 jaar)

- Junioren-hockey op zaterdag (tot 18 jaar)

- Senioren-hockey op zondag (vanaf 18 jaar)

- Trimhockey

- 7 tegen 7 hockey op de vrijdag avond

- Dameshockey veteranen op dinsdag

- G-hockey

Ons uitgangspunt is dat iedereen kan hockeyen op zijn of haar niveau waarmee sportiviteit & respect onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn.

Daarnaast speelt MHC Barneveld ook een maatschappelijke rol, hierbij valt te denken aan het jaarlijks terugkerend schoolhockeytoernooi, trimhockey, de club van 50, G-hockey, Fithockey, de business club en nog vele andere elementen.

Met uw lidmaatschap bent u lid van dé hockeyfamilie van MHC Barneveld, dat gaat verder dan alleen trainen of een wedstrijd spelen. De sociale factor is voor ons belangrijk, op het veld en er naast. Sportiviteit, prestatie, betrokkenheid en plezier gaan bij de MHC Barneveld hand in hand. Zij tekenen de sfeer op onze club.