Technische Commissie

Week van de Scheidsrechter 2023

Nieuws afbeelding 26-9-2023

Ook dit jaar vindt de 'Week van de Scheidsrechter' weer plaats. Een Sportbreed initiatief waarbij het uitspreken van waardering voor de scheidsrechter centraal staat. De Week van de Scheidsrechter is van 30 september tot en met 8 oktober.

Tijdens deze week willen wij als bestuur zoveel mogelijk spelers en toeschouwers de scheidsrechter laten bedanken voor hun waardevolle inzet. Zij maken het immers mede mogelijk dat zo veel hockeyers wekelijks op het veld van het spelletje kunnen genieten! Een bedankje of complimentje voor of na de wedstrijd is niet zo moeilijk.

Verzin als team dus iets leuks om te geven aan de scheidsrechter, geef ze als publiek wat extra applaus, verzin iets leuks om ze de aandacht te geven die ze verdienen.

Post je bedankje op Social media met #weekvandescheidsrechter en tag naar de KNHB en @team_fluit en laat iedereen zien hoe dankbaar we zijn voor al die vrijwilligers die als scheidsrechter actief zijn.

Zonder scheidsrechters is er geen wedstrijd! Dus doe mee met de week van de scheidsrechter.

Bijlage