header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto

Dag van de vrijwilliger

Nieuws afbeelding 7-12-2023 Het is vandaag de dag van de vrijwilliger. Alhoewel we vinden dat onze vrijwilligers iedere dag bijzonder zijn, is het toch altijd mooi om nog eens extra stil te staan bij al deze fantastische mensen, zonder wie onze mooie club niet zou kunnen functioneren.

Dus namens ons allen bedank ik hierbij al die vrijwilligers die zoveel tijd en energie in onze prachtige vereniging stoppen en wiens werk letterlijk onmisbaar en onbetaalbaar is.

Mocht je er binnenkort 1 zelf tegenkomen, spreek dan je dank uit, want zoals zovele wordt er vaak stil het werk gedaan, maar verdienen ze allemaal onze diepe bewondering.

Jullie zijn toppers!