Reglementen en beleid

Nieuws afbeelding 16-12-2023

Binnen onze vereniging houden we van duidelijkheid en dus hebben we onze reglementen en beleidsplannen opgeschreven en openbaar staan, zodat iedereen die rustig kan teruglezen en vooral ook kan gebruiken. Het is niet alleen tekst op papier, maar we gebruiken het ook echt in de praktijk.

Om die reden passen we ook de stukken aan als dat nodig is en zo zijn deze keer het Huishoudelijk reglement aangepast, die na goedgekeurd te zijn door de Algemene Ledenvergadering van 14 december, per 01-01-2024 dus van kracht wordt en is ook het Technisch Beleidsplan weer voorzien van een herziening door de teambenamingen aan te passen, door extra toelichting op het beleid rond Dames 1 en Heren 1 toe te voegen en daarnaast ook in andere artikelen wat kleine tekstueleaanpassingen gedaan te hebben, om zo meer duidelijkheid te scheppen en mogelijke verwarringen te voorkomen. Geen nieuw beleid dus, maar wel meer verduidelijking op wat we bedoelen.

Alle reglementen en beleidsplannen kunt u teruglezen op de website onder MHCB – Reglementen en zoals altijd is het bestuur beschikbaar mochten er nog vragen zijn of eventuele verdere voorstellen ter verbetering van onze beleid zijn.